UZ Antwerpen (UZA) – Edegem

Wilrijkstraat 10
2650 Edegem

GD Star Rating
loading...
UZ Antwerpen (UZA) - Edegem, 2.9 / 5 gebaseerd op 12 stemmen

9 gedachten over “UZ Antwerpen (UZA) – Edegem”

  1. GD Star Rating
    loading...

    Ombudsdienst ,Bedank van je telefoontje na 1jaar en 6maanden krijg ik JOU eindelijk te horen op men voicemail dan nog wel en op een vrijdag om 7 u 30.Het bericht dat U heb achter gelaten of hebt ingesproken klopt langs geen kanten !Nu deze misverstand even recht zetten ! Ik dien geen klacht tegen U wat u vermeld aan de telefoon, ik verwacht wel een antwoord op men 2 mails en aangetekend schrijven die ik vorig jaar naar jou heb toegestuurd DAT IS WAT ANDERS dan wat u denkt !U Collega heeft de telefonische boodschap verkeerde begrepen en doorgegeven het respect naar de patiënten toe bij haar is verder te zoeken,maar ze is in een leerschool heb ik vernomen.
    Tenslotte had ik ook vernomen dat ze nog maar 5maanden op de ombutsdienst werkt.Dan moet je toch al wat meer ervaring hebben en patiënten kunnen begeleiden als je bij de ombutsdienst werkt.Meer zelfvertrouwen zou een plus punt zijn ook naar de patiënten toe als ze een probleem melden bij jullie.Ken u dossier en geef advies hierover
    Positieve punten: heb ik niet...
    Werkpunten: ombudsdienst

  2. GD Star Rating
    loading...

    Daar den ombutsdienst met vacantie is moet je als patiënt het recht in eigen handen nemen met de betreffende afdeling arts of diensthoofd. Wat leidt tot frustratie bij de betreffende arts of diensthoofd. Zij zijn niet in staat om betreffende problemen op te lossen daarom gaat de relatie tussen arts en patiënt stuk, en verlaat de patiënt op het eind het ziekenhuis met negatieve ervaringen en komt nooit meer terug.
    Positieve punten: Persooneel behandeld patiënt hoe dat het hoort te zijn
    Werkpunten: Diensthoofden enz... Respect is ver te zoeken naar de patiënten toe.

    1. GD Star Rating
      loading...

      Geachte mevrouw,

      de ombudsdienst van het UZA is iedere werkdag bereikbaar tussen 10u en 16u, met uitzondering van 14/8/17 tot 20/8/17. Ook vandaag, 04/07/17, is de ombudsdienst gewoon bereikbaar tijdens de openingsuren. Gelieve hiervoor te bellen naar 03/821.31.60 of te e-mailen naar ombudsdienst@uza.be

      Het versturen van een e-mail is steeds de snelste route naar een antwoord. Indien u graag heeft dat u wordt teruggebeld, mag u dit vanzelfsprekend steeds in uw e-mail vermelden. Gelieve ook zeker de naam en geboortedatum van de betrokken patiënt te vernoemen bij contactname.

      Vanzelfsprekend is het steeds de bedoeling dat patiënten rechtstreeks in contact treden met de betrokken zorgverleners om hun bekommernissen aan te brengen. Dit is vaak de snelste weg om bepaalde vragen beantwoord te zien of verdere ergernissen te vermijden. Onze artsen en verpleegkundigen zijn steeds bereid om patiënten zo goed mogelijk verder te helpen.

      Met vriendelijk groet,

      Aryane…

  3. GD Star Rating
    loading...

    Toppers: personeel ! Medici en verpleegkundigen.
    Positieve punten: Zeer klantvriendelijk en deskundig. Patiënt wordt behandeld als mens en niet als nummer. Na 9 operaties (darm, lever, long) nog steeds vol lof over chirurgen en verplegend personeel.
    Werkpunten: Geen

  4. GD Star Rating
    loading...

    Ben al 14 jaar in contact met de dienst NKO , nko oncologie en tandheelkunde. Zeer goede artsen en chirurgen.
    Vriendelijk, begripvol en werkelijke specialisten in hun vak. Hebben mij voor drie verschillende kankers in mond en keel
    behandeld en genezen. Deze dienst, alsook tandheelkunde is TOP.
    Positieve punten: zie reactie
    Werkpunten: geen negatieve punten voor deze dienst

  5. GD Star Rating
    loading...

    mijn vader opgenomen met zwaar hartinfarct. Na 7 dagen alleen maar 2 keer assistent van de arts gezien, die alleen maar zei, afwachten afwachten. Vanaf 1e dag gevraagd om meting hersenactiviteit omdat er heel veel zuurstoftekort geweest is. Gewoon geen reactie op gekregen. EEG gemaakt, hebben we na 1,5 dag om uitslag moeten vragen anders hadden we nog geen antwoord. Ook personeel kortaf en alles wat je vroeg was teveel. Verpleging die elkaar tegenspreekt de ene zegt dit, de andere dat. Ook nog geen gesprek na 7 dagen over vervolgbehandeling, wat te doen bij eventueel nieuw hartinfarct, behandelen of niet. Kortweg gezegd, nog nooit zo’n slecht ziekenhuis meegemaakt. Is het in Nederland wel beter verzorgd, wordt tenminste ook aandacht aan familie besteed en wordt men dagelijks door arts op de hoogte gesteld van wat ze gedaan hebben en wat ze gaan doen.
    Positieve punten: geen

  6. GD Star Rating
    loading...

    Na mijn zware hartoperatie moest ik tien dagen blijven.
    Zevende dag mocht ik reeds naar huis.
    Alhoewel de borstkas volledig werd opengezaagd, praktisch geen zichtbaar lidteken.
    Uitmuntend goede chirurgen en dokters, vriendelijk personeel en prima voeding.
    Positieve punten: Opgenomen voor vijf overbruggingen van het hart. Borstkas volledig opengezaagd. Praktisch geen lidteken meer te zien. Eerste dag nog buiten westen, moest tien dagen blijven, maar zevende dag mocht ik al naar huis. Prima chirurgen en dokters, zeer goede verzorging, vriendelijk personeel en prima voeding. Dank U wel UZA
    Werkpunten: Wat mij betreft geen.

  7. GD Star Rating
    loading...

    vind het zeker een heel goed ziekenhuis en geweldig vriendelijk personeel ….. wat mij betrefd zeer goed

  8. GD Star Rating
    loading...

    Verschrikkelijk slechte behandeling gehad: Ablatie aan voorkamer v/h hart; geen uitleg vooraf; slechte opvang; snel-snel uitkleden onder het oog van de hele staff in de operatiezaal; heel-heel pijnlijke operatie; geen begrip van de chirurg voor de pijn; te weinig personeel; slecht en koud eten; administratie is een ramp; ombudsdienst totaal onbereikbaar; geldwolven zijn het.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

 tekens beschikbaar



Abonneer jezelf via email op:   

Onafhankelijke ziekenhuis reviews