AZ Jan Palfijn – Site Watersportbaan Gent

Site Watersportbaan
Henri Dunantlaan 5
9000 Gent

GD Star Rating
loading...
AZ Jan Palfijn - Site Watersportbaan Gent, 3.1 / 5 gebaseerd op 9 stemmen

6 gedachten over “AZ Jan Palfijn – Site Watersportbaan Gent”

  1. GD Star Rating
    loading...

    Laat geen patiënt en zeker een bejaarde vrouw in een rolstoel in een slaapkleedje zonder deken alleen achter in een frisse gang waar ze dan meer of 2 uren moet wachten tot wanneer ze aan de beurt is. Ik begrijp dat de verzorgers er niet kunnen bij blijven, maar doe dan de moeite om de familie te vragen om de patiënt te begeleiden naar de onderzoeken. Op de afdeling ook ,als dochter van de patiënt alles zelf moeten vragen en na meer dan een half uur komt er iemand met informatie die geen is, indien je verder vraagt krijg je als antwoord : dit moet je vragen aan de dokter, die je niet ziet of hoort. Ik hoop dat het voor andere in de toekomst beter wordt.
    Positieve punten: geen enkele, toch op de spoeddienst is positief, maar de dienst cardiologie geen enkel positief punt= een dikke 0
    Werkpunten: cardiologie grondige hervorming nodig zeker op gebied van communicatie naar naaste familie, alles zelf moeten gaan vragen en kreeg dan nog geen volledige uitleg. dokter niet gehoord en gezien. Dringende hervorming nodig

  2. GD Star Rating
    loading...

    ben geopereerd en 5 dagen opgenomen in 2012 (voor de verbouwingen), alles was piccobello in orde.
    ben terug geopereerd in mei 2015, opname 3 dagen, kwaliteit van verzorging was redelijk, inrichting en organisatie ziekenhuis veel minder.
    ben nu terug geopereerd op 3 augustus, opname 10 dagen, en stel vast dat op heel de gang maar twee deskundige en vriendelijke verpleegster en verpleger waren. de rest moddert maar wat aan; zijn dan ook verwonderd dat ze een standje krijgen van de behandelende specialist. Op sommige dagen wordt nauwelijks naar de patiënt omgekeken. Regeling bezoekuren is ook een doorn in het oog: vroeger kon je op een éénpersoonskamer doorlopend bezoek ontvangen, nu enkel van 14 tot 20 uur. Owee als het bezoek zich tien minuten vroeger aanmeldt…. je wordt van uit de glazen kooi (waar verplegend personeel nu zit) en via de luidspreker op je plaats gezet, de ene keer wat botter dan de andere.
    En dan dat domoticasysteem: trekt gewoon op niks!
    Positieve punten: goeie specialist, één deskundige verpleegster en één deskundige verpleger.
    Werkpunten: specialisatie terug invoeren. Vroeger was er een afdeling urologie, specifiek voor deze patiënten

  3. GD Star Rating
    loading...

    Bedankt aan de specialisten van fybro! Die me eindelijk een antwoord gegeven hebben op de jarenlange vragen … vriendelijk personeel

  4. GD Star Rating
    loading...

    Op 26-11-2013 ben ik opgenomen voor een heup operatie. Ik was een beetje argwanend over het ziekenhuis omdat dit soms wel eens negatief in de media komt of uit ervaring met mensen uit mijn nabije omgeving die er slecht uitgekomen zijn.
    Geen kwaad woord over het personeel, wel integendeel. Van de dokter tot de poetsvrouw : allemaal super vriendelijk en bekwaam!
    Wel 2 serieuze minpunten : de inschrijving en het eten.
    Ik heb anderhalf uur moeten wachten om naar mijn kamer te kunnen. “Dat is nog niets”, zei de vriendelijke onthaalmedewerker, “deze voormiddag heeft er hier iemand 5 uren zitten wachten!”. Een mens is al redelijk nerveus bij een opname. Als je dan ook nog eens uren moete wachten op je kamer….
    Het eten in Jan Palfijn kan ik maar met 1 woord omschrijven : erbarmelijk… Het eten in mijn legerdienst was zelfs zo slecht niet…

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

 tekens beschikbaar



Abonneer jezelf via email op:   

Onafhankelijke ziekenhuis reviews